ITALIAANS CURSUS PRAKTISCH GRAMMATICA WOORDEN VERMAAK

ITALIAANS LEREN

OP JOUW MANIER
Zekerheden van Falo

Falo is er voor iedereen die iets heeft met het Italiaans: studenten, docenten of de vakantieganger bijvoorbeeld. Een van de belangrijkste zekerheden van Falo is dat alles wat je bij Falo vindt gratis is. De cursus kost je dus helemaal niets! Daarnaast vind ik het belangrijk dat alles zo toegankelijk mogelijk is, zodat ook zij die minder handig zijn met het internet Italiaans kunnen leren.

Hulp nodig?

Bij Falo is alles online. Je kunt hier woorden leren, uitleg krijgen over de grammatica of luisteren naar moderne Italiaanse muziek bijvoorbeeld. Alleen er is helaas niet echt een docent aan jouw zijde. Mocht je nu een vraag hebben, kun je mij bereiken via de mail. Dan beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk!

Leer eens wat anders

Deze artikelen/oefeningen zijn willekeurig geselecteerd door de website. Klik op de button onderaan om de lijst te verversen.